دانلود قالب Jnews - دانلود قالب جی نیوز - دانلود قالب خبری وردپرس - دانلود قالب وبلاگی وردپرس - ai writing

توضیحات فایل

دانلود قالب جی نیوز 11.0.8

قالب خبری JNews یک قالب وردپرس حرفه ای است که برای ساخت سایت های خبری، مجلات آنلاین و وبلاگ های شخصی طراحی شده‌است. این قالب توسط تیم Tielabs ساخته شده است و دارای قابلیت های زیادی برای نمایش مطالب در سایت شما است.

دانلود قالب Jnews - دانلود قالب جی نیوز - دانلود قالب خبری وردپرس - دانلود قالب وبلاگی وردپرس - ai writing

اولین ویژگی قالب JNews، طراحی بسیار زیبا و حرفه ای آن است. این قالب با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا طراحی‌شده و دارای طراحی ریسپانسیو است که به شما اجازه می دهد تا سایت خود را روی تمامی دستگاه ها مانند کامپیوتر، تبلت و موبایل به خوبی نمایش دهید. به این ترتیب، سایت شما بدون محدودیت از نظر دستگاه یا مرورگر قابل دسترسی و مشاهده است.

 

یکی دیگر از ویژگی های قالب جی نیوز، قابلیت سفارشی سازی بالا آن است. با دانلود قالب Jnews ، شما می توانید بسیاری از قسمت های سایت خود را به دلخواه خود تغییر دهید. همچنین این قالب با استفاده از فایل های XML، به شما اجازه می دهد که طرح و نمایش مطالب خود را با چند کلیک به راحتی تغییر دهید.

دانلود قالب Jnews - دانلود قالب جی نیوز - دانلود قالب خبری وردپرس - دانلود قالب وبلاگی وردپرس - ai writing

به دلیل قابلیت های بسیاری که در قالب JNews وجود دارد، این قالب محبوبیت زیادی در بین کاربران وردپرس پیدا کرده است. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:
  • سازگاری با افزونه های مختلف وردپرس
  • پشتیبانی از زبان های مختلف
  • امکان استفاده از بیش از 120 بلوک سازگار با Gutenberg
  • امکان نمایش تبلیغات
  • قابلیت نمایش پست های مرتبط
  • قابلیت نمایش پست ها به صورت باکس، سلايدر، لیست، گرید و …
  • قابلیت تنظیم تعداد ستون ها
  • پشتیبانی از شبکه های اجتماعی
  • امکان نمایش پست های پر بازدید و پرفروش
  • امکان ایجاد منوی فروشگاهی
  • امکان استفاده از فونت های گوگل
  • قابلیت تغییر رنگ ها و ظاهر سایت به راحتی

دانلود قالب Jnews - دانلود قالب جی نیوز - دانلود قالب خبری وردپرس - دانلود قالب وبلاگی وردپرس - ai writing

صفحه بندی قالب

قالب جی نیوز همچنین دارای دو ساختار صفحه بندی است. اولین ساختار با نام Classic، به شما این امکان را می دهد که پست های خود را در قالب های متنوع نمایش دهید، در حالی که ساختار دوم با نام Builder، به شما اجازه می دهد تا پست های خود را به صورت بصری و با استفاده از بلوک های مختلف نمایش دهید.

 

به طور کلی، قالب JNews یکی از بهترین و قدرتمندترین قالب های وردپرس برای سایت های خبری، مجلات آنلاین و وبلاگ های شخصی است. دانلود قالب Jnews و با داشتن ویژگی های زیادی مثل طراحی بسیار زیبا و حرفه ای، قابلیت سفارشی سازی بالا و سازگاری با افزونه های مختلف، می تواند به شما در ساخت یک سایت حرفه ای و جذاب کمک کند.

دانلود قالب Jnews - دانلود قالب جی نیوز - دانلود قالب خبری وردپرس - دانلود قالب وبلاگی وردپرس - سایت ویدیویی

برچسب:

29,000 تومان

قیـمت

1 بار فروش رفته است!

2 کاربر در حال بررسی این فایل هستند!

جزئیات فایل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود قالب Jnews 11.0.8”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالات پرتکرار

برخی از سوالات پرتکرار شما را در ادامه پاسخ داده‌ایم در صورتی که سوال مد نظر شما در این بخش نیست از قسمت نقد و بررسی  سوال خود را مطرح بفرمایید. 

خیر، فایل‌ها دقیقاً نسخه اصلی منتشر شده در منبع می‌باشند که شما بعد از خرید و دانلود باید آن‌ها را برای سایت‌های فارسی راست چین و فارسی سازی کنید.

در برخی موارد لایسنس قالب وردپرس یا افزونه وردپرس منتشر شده بصورت کرک شده می باشد و نیازی به لایسنس منبع اصلی نیست.

برای استفاده برخی از قالب ها و افزونه های وردپرس ممکن نیاز به لایسنس از منبع اصلی داشته باشید که این مورد با اعمال تغییرات در کد نویسی قابل رفع می باشد و به اقدام نال یا کرک گفته می‌شود.

تمام فایل‌های منتشر شده در دیاما از منابع اصلی بصورت کاملاً رسمی خریداری شده است و شما دقیقاً همان فایلی را دانلود می کنید که میتوانید بصورت دلاری از منبع اصلی خریداری و دانلود کنید.

بعد از خرید فایل به حساب کاربری شما اضافه خواهد شد و در صورت انتشار نسخه جدید نیاز به خرید مجدد نیست و می‌توانید به سادگی با ورود به حساب کاربری نسخه جدید آن را دانلود کنید.