دانلود افزونه element pack - دانلود افزونه المنت پک - دانلود افزودنی المنتور - اضافه کردن المان های المنتور

توضیحات فایل

دانلود افزونه المنت پک 7.0.1

افزونه Element Pack از شرکت BdThemes یکی از محبوب‌ترین و کارآمدترین افزونه‌های وردپرس است. این افزونه، به عنوان یک پلاگین حرفه‌ای برای ساخت صفحات وب و افزودن المان‌های متنوع به سایت، استفاده می‌شود. با دانلود افزونه Element Pack، کاربران می‌توانند به آسانی بیش از ۱۰۰ المان مختلف را به وبسایت خود اضافه کنند.

 

افزونه المنت پک دارای ویژگی‌های فراوانی است که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. این ویژگی‌ها شامل المان‌های گوناگونی هستند، از جمله کارت‌های قابل انعطاف، جداول و قیمت‌ها، دکمه‌های شیشه‌ای، نقشه‌های متحرک، مخاطبین، پروگرس‌بارها و بسیاری دیگر.

دانلود افزونه element pack - دانلود افزونه المنت پک - دانلود افزودنی المنتور - اضافه کردن المان های المنتور

Element Pack همچنین با امکاناتی مانند پشتیبانی از Gutenberg و Elementor، سازگاری با تمامی قالب‌های وردپرس، رابط کاربری کارآمد، هماهنگی بالا با وردپرس و بسیاری دیگر از ابزارهای مفید، به شما کمک می‌کند. که به راحتی و با کیفیت بالا صفحات وب خود را ایجاد کنید.

 

علاوه بر المان‌هایی که در بالا اشاره شد. Element Pack دارای المان‌هایی نظیر شبکه‌های اجتماعی، فرم‌های تماس، صندوق هشدار، نمودارهای پیشرفت، گالری‌های تصاویر و بسیاری دیگر است. همچنین، با قابلیت ایجاد صفحات سفارشی، می‌توانید به راحتی یک طرح منحصر به فرد برای سایت خود ایجاد کنید.

 

از دیگر ویژگی‌های Element Pack می‌توان به پشتیبانی از RTL، یعنی زبان‌های راست به چپ، امکان جستجوی پیشرفته، بهینه‌سازی SEO، امکان سفارشی‌سازی کامل و ساده، پشتیبانی از Woocommerce و بسیاری دیگر اشاره کرد.

 

بنابراین، اگر به دنبال یک افزونه قدرتمند برای ساخت صفحات وب و اضافه کردن المان‌های متنوع به سایت خود هستید. دانلود افزونه element pack از BdThemes یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید در نظر بگیرید.

دانلود افزونه element pack - دانلود افزونه المنت پک - دانلود افزودنی المنتور - اضافه کردن المان های المنتور

29,000 تومان

قیـمت

1 بار فروش رفته است!

0 کاربر در حال بررسی این فایل هستند!

جزئیات فایل

نوع فایل

ZIP

فایل زبان فارسی

ندارد

پشتیبانی

ندارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود افزونه element pack 7.0.1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالات پرتکرار

برخی از سوالات پرتکرار شما را در ادامه پاسخ داده‌ایم در صورتی که سوال مد نظر شما در این بخش نیست از قسمت نقد و بررسی  سوال خود را مطرح بفرمایید. 

خیر، فایل‌ها دقیقاً نسخه اصلی منتشر شده در منبع می‌باشند که شما بعد از خرید و دانلود باید آن‌ها را برای سایت‌های فارسی راست چین و فارسی سازی کنید.

در برخی موارد لایسنس قالب وردپرس یا افزونه وردپرس منتشر شده بصورت کرک شده می باشد و نیازی به لایسنس منبع اصلی نیست.

برای استفاده برخی از قالب ها و افزونه های وردپرس ممکن نیاز به لایسنس از منبع اصلی داشته باشید که این مورد با اعمال تغییرات در کد نویسی قابل رفع می باشد و به اقدام نال یا کرک گفته می‌شود.

تمام فایل‌های منتشر شده در دیاما از منابع اصلی بصورت کاملاً رسمی خریداری شده است و شما دقیقاً همان فایلی را دانلود می کنید که میتوانید بصورت دلاری از منبع اصلی خریداری و دانلود کنید.

بعد از خرید فایل به حساب کاربری شما اضافه خواهد شد و در صورت انتشار نسخه جدید نیاز به خرید مجدد نیست و می‌توانید به سادگی با ورود به حساب کاربری نسخه جدید آن را دانلود کنید.