دانلود قالب cryptro - دانلود قالب کریپترو - دانلود قالب ارز دیجیتال وردپرس - دانلود قالب معاملاتی وردپرس - دانلود قالب nft وردپرس

توضیحات فایل

دانلود قالب کریپترو 1.4.5

قالب وردپرس Cryptro یکی از قالب‌های حرفه‌ای برای سایت‌های مرتبط با ارزهای رمزنگاری‌شده است. این قالب با داشتن طراحی زیبا و مناسب برای سایت‌های معاملاتی، تجارتی و خبری، به صورت کاملاً واکنش‌گرا (responsive) طراحی شده‌است. با دانلود قالب Cryptro شما به راحتی می‌توانید یک سایت وبلاگی یا آژانس ارز دیجیتال راه‌اندازی کنید. این قالب به شما امکانات زیادی برای سفارشی‌سازی و استفاده از افزونه‌های مختلف را می‌دهد.

از ویژگی‌های قالب Cryptro می‌توان به پشتیبانی از افزونه‌های WooCommerce برای فروش ارزهای رمزنگاری‌شده، نمایش قیمت‌ها در زمان واقعی، نمایش جداول قیمت و نمودارهای مرتبط با ارزها، قابلیت پیکربندی سفارشی، وجود بخش‌های خبری و بلاگ و… اشاره کرد.

 

علاوه بر این، قالب Cryptro مجهز به ابزارهای بهینه‌سازی و سئو‌شده است تا بهینه‌ترین عملکرد را در موتورهای جستجو داشته‌باشد.

 

به طور کلی، قالب وردپرس Cryptro با داشتن قابلیت‌های بسیاری و طراحی مناسب، یکی از بهترین گزینه‌ها برای سایت‌های مرتبط با ارزهای رمزنگاری‌شده می‌باشد.

دانلود قالب cryptro - دانلود قالب کریپترو - دانلود قالب ارز دیجیتال وردپرس - دانلود قالب معاملاتی وردپرس - دانلود قالب nft وردپرس

بعضی از ویژگی‌های قالب وردپرس Cryptro عبارتند از:

  1. ریسپانسیو: قالب Cryptro به صورت کامل واکنش‌گراست و بر روی دستگاه‌های مختلف، از جمله تلفن همراه، تبلت و کامپیوتر شخصی به خوبی نمایش داده می‌شود.
  2. طراحی حرفه‌ای: قالب Cryptro با طراحی زیبا و حرفه‌ای، ویژگی‌های گوناگونی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این قالب دارای چندین قالب صفحه‌بندی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به سادگی صفحات وب سایت خود را شخصی‌سازی کنند.
  3. سازگاری با WooCommerce: قالب Cryptro با WooCommerce که یک افزونه فروشگاه ساز محبوب است، سازگاری کامل دارد. و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سادگی فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کنند.
  4. قابلیت تنظیمات سفارشی: با استفاده از پنل مدیریت قالب Cryptro، کاربران می‌توانند تنظیمات سفارشی برای سایت خود اعمال کنند. و به آن شخصیت دلخواه خود را ببخشند.
  5. افزونه های پیشرفته: قالب Cryptro با بیش از ۲۰ افزونه‌ی پیشرفته همراه است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا صفحات وب سایت خود را با ابزارهایی مانند فرم‌ساز، نمودار و جدول‌های پویا، گالری تصاویر و … بهبود بخشند.
  6. تنظیمات SEO: قالب Cryptro دارای تنظیمات آماده برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل بهبود بخشند.

    دانلود قالب cryptro - دانلود قالب کریپترو - دانلود قالب ارز دیجیتال وردپرس - دانلود قالب معاملاتی وردپرس - دانلود قالب nft وردپرس

    ادامه ویژگی‌های قالب کریپترو

  7. قابلیت ترجمه: قالب Cryptro با افزونه WPML سازگار است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا سایت خود را به زبان‌های مختلف ترجمه کنند.
  8. ایجاد پست های متنوع: به کمک قالب Cryptro، کاربران می‌توانند پست‌های متنوعی را شامل عکس، ویدیو و صوت ایجاد کنند.
  9. طراحی‌شده برای سرعت بالا: قالب Cryptro با استفاده از بهترین شیوه‌های طراحی، برای سرعت بالاتر بارگذاری صفحات وب سایت شما طراحی‌شده است. که به کاربران کمک می‌کند تا تجربه کاربری بهتری را تجربه کنند.
  10. قابلیت مشاهده آنلاین: با استفاده از افزونه‌ی Envira Gallery، قالب Cryptro به کاربران این امکان را می‌دهد. تا گالری‌های تصویری خود را با پوسته‌ی حرفه‌ای و زیبا نمایش دهند.
  11. قابلیت برچسب گذاری شبکه‌های اجتماعی: قالب Cryptro برای به اشتراک گذاری مطالب در شبکه‌های اجتماعی، از برچسب‌های اختصاصی استفاده می‌کند. که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با سهولت محتوای خود را در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.

تمامی این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که قالب Cryptro به عنوان یکی از بهترین قالب‌های وردپرس برای سایت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال و ارائه‌دهندگان خدمات مالی و فینتک محسوب شود. با دانلود قالب cryptro حرفه‌ای ترین و خاص ترین وب‌سایت ارز دیجیتال راه اندازی کنید.

قالب کریپترو منتشر شده در دیاما کاملا اورجینال و بدون ویرایش و فارسی سازی می‌باشد.

دانلود قالب cryptro - دانلود قالب کریپترو - دانلود قالب ارز دیجیتال وردپرس - دانلود قالب معاملاتی وردپرس - دانلود قالب nft وردپرس

برچسب:

29,000 تومان

قیـمت

0 بار فروش رفته است!

2 کاربر در حال بررسی این فایل هستند!

جزئیات فایل

نوع فایل

ZIP

فایل زبان فارسی

ندارد

منبع

تم فارست

پشتیبانی

ندارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود قالب cryptro 1.4.5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالات پرتکرار

برخی از سوالات پرتکرار شما را در ادامه پاسخ داده‌ایم در صورتی که سوال مد نظر شما در این بخش نیست از قسمت نقد و بررسی  سوال خود را مطرح بفرمایید. 

خیر، فایل‌ها دقیقاً نسخه اصلی منتشر شده در منبع می‌باشند که شما بعد از خرید و دانلود باید آن‌ها را برای سایت‌های فارسی راست چین و فارسی سازی کنید.

در برخی موارد لایسنس قالب وردپرس یا افزونه وردپرس منتشر شده بصورت کرک شده می باشد و نیازی به لایسنس منبع اصلی نیست.

برای استفاده برخی از قالب ها و افزونه های وردپرس ممکن نیاز به لایسنس از منبع اصلی داشته باشید که این مورد با اعمال تغییرات در کد نویسی قابل رفع می باشد و به اقدام نال یا کرک گفته می‌شود.

تمام فایل‌های منتشر شده در دیاما از منابع اصلی بصورت کاملاً رسمی خریداری شده است و شما دقیقاً همان فایلی را دانلود می کنید که میتوانید بصورت دلاری از منبع اصلی خریداری و دانلود کنید.

بعد از خرید فایل به حساب کاربری شما اضافه خواهد شد و در صورت انتشار نسخه جدید نیاز به خرید مجدد نیست و می‌توانید به سادگی با ورود به حساب کاربری نسخه جدید آن را دانلود کنید.